سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فواد سرور استوک در چیست؟

از نظر ساخت ، سرورها به سه دسته rackmount ، blade و tower تقسیم می شوند. اگر با سرورها آشنا نیستید ، ممکن است بپرسید تفاوت این سرورها در چیست و فایده خرید سرور استوک چیست؟ مزایای هر گزینه چیست؟ کدام یک برای شرکتهای کوچک بهتر است و کدام یک برای شرکتهای بزرگ بهتر است؟ ما در این پست سرورهای خوابیده را بررسی می کنیم ، که قصد دارند انواع مختلفی از سرورها را در یک رک جا دهند و برای سازمان های بزرگ ایده آل هستند.

سرور تاور 

سرورهای برج می توانند در کارهای مختلف همکاری کنند. آنها می توانند به سادگی به شبکه های موجود اضافه شوند و به دلیل معماری مستقل آنها با هم کار کنند. سرورهای برج نسبت به سرورهای دیگر نیاز به نگهداری کمتری دارند زیرا داده ها به جای بسیاری از دستگاه ها در یک سرور برج ذخیره می شوند. سیم کشی این سرورهای برج ، از سوی دیگر ، کمی چالش برانگیز است.

سرورهای برج انتخاب فوق العاده ای برای متخصصان فناوری اطلاعات است که در مشاغل متوسط در سراسر جهان کار می کنند. سرورهای برج از HP یک راه حل عالی برای سازمان های امروزی هستند زیرا کارایی و تنوع را ارائه می دهند. سرورهای برج نباید در کابینت استفاده شوند.

سرورهای برج توسط مشاغل کوچک مورد استفاده قرار می گیرند زیرا ظرفیت پردازش کافی برای فعالیتهایی از جمله مدیریت شبکه شرکتها تا مدیریت عمومی پایگاه داده را فراهم می کنند. سرورهای تک پردازنده (تک سوکت) برای پشتیبانی از کارهای اداری گزینه مقرون به صرفه تری هستند ، در حالی که سرورهای دو پردازنده (دو سوکت) قابلیت بیشتری دارند و به دلیل پشتیبانی از پردازنده اضافی می توانند کارهای پیچیده تر و چالش برانگیزتری را انجام دهند.

مقیاس پذیری کارآمد: سرورهای برج با حداقل تنظیمات همراه هستند و به متخصصان فناوری اطلاعات اجازه می دهند در صورت لزوم آنها را تغییر دهند و ارتقا دهند.

سرورهای برج به طور مستقل مستقر شده و در نتیجه یک سیستم خنک کننده کم هزینه ایجاد می شود (یعنی مانند یک سرور خوابیده ، چندین سرور در یک رک قرار ندارند). این امر ازدحام سرور را به حداقل می رساند و در نتیجه هزینه سرمایش برای این سرورها کمتر از سرورهای تیغه خوابیده یا متراکم است.

ارتقاء سیستم گران است: بسیاری از مشتریان سرورهای برج را برای سفارشی سازی و هزینه های سرمایه ای ارزان خود انتخاب می کنند. قیمت فعلی به دلیل اجزای سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته به میزان قابل توجهی بالاتر است.

فضای زیادی اشغال شده: این سرورها آنقدر بزرگ هستند که نمی توانند در رک جا شوند و کل بخش میانی را اشغال کنند. برای تشخیص یا ارتقاء اجزای داخلی ، این سرورها باید به بدنه سرور بازگردانده شوند.

 
ثبت آگهی رایگان با لینک رایگان در نتایج اول گوگل و گروه ها و کانال ها و شبکه های اجتماعی https://superad.ir