سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعریف کف شوی صنعتی دستی چیست؟

اسکرابر دستی مکانیزه دستگاه تمیز کننده محبوبی است که در آن اپراتور پشت دستگاه می ایستد و آن را به جلو هدایت می کند. این یک طراحی کوچک و منسجم دارد و حمل و نقل آن را آسان می کند. این دستگاه در مصارف خانگی ، اداری ، تجاری ، صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا شستن دستی ممکن است در هر اتاق با مساحت کم یا زیاد انجام شود اما در فضاهای پهناور این امر ممکن نیست. انواع مختلف اسکرابر صنعتی دستی موجود است. که با در نظر گرفتن شرایط و امکانات می تواند تمام خواسته های کاربران را برآورده کند. ماشین اسکرابر دستی صنعتی از سیستم T و مکش برای تمیز کردن کف قبل از جمع آوری آب آلوده استفاده می کند. سیستم مکش اسکرابر دارای نیروی مکش کافی برای کمک به خشک شدن کف در اسرع وقت است.

چند نوع اسکرابر دستی وجود دارد؟

زمین شوی صنعتی در دو نوع وجود دارند که هر کدام دارای باتری و اتصالات هستند و براساس محدودیت ها یا امکانات محیط مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های شستشوی دستی با باتری برای شرایطی که دسترسی به پریز برق وجود ندارد یا وجود کابل برق به دلایل ایمنی ممنوع است ، ایده آل هستند. به دلیل کم بودن شارژ باتری ، این واشر کف دستی قابلیت کارکرد برای مدت زمان بسیار کوتاهی را دارد.

تفاوت های زمین شوی دستی با زمین شوی سرنشن دار

وقتی صحبت از اسکرابر می شود ، این موضوع که آیا با اسکرابر دستی یا اسکرابر سرنشین دار همراه باشید ، معمولاً پرسیده می شود. برای پاسخ به این موضوع ، باید توجه داشت که هر دو نوع اسکرابر دارای چندین ویژگی و فواید هستند و بیان اینکه کدام اسکرابر برتر است ، غیرممکن است. فقط می توان ادعا کرد که بهترین تصمیم زمانی اتخاذ می شود که اسکرابر مناسب بر اساس الزامات انتخاب شود. از زمین شوی دستی دستی معمولاً در مکان های کوچک و متوسط مانند راهروها ، اتاق ها ، پارکینگ ها ، قفسه های انبار و سایر مناطق با فضای محدود و چابکی استفاده می شود.