سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره نی نی ناین

فروشگاه اینترنتی نی نی 9 در سال 1400 و به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات مرتبط با بارداری، مادران و نوزاد شروع به فعالیت کرد. 

خدمات این وب سایت به طور کلی عرضه محصولات مرتبط با مادران، بارداری و نوزاد می باشد. این محصولات هم شامل کالاهای تخصصی پزشکی و هم دربرگیرنده کالاهای مورد نیاز مادر و نوزاد در دوران بارداری و پس از تولد می باشد. 

آشنایی و خرید این کالاها هم برای مراکز درمانی، بیمارستان ها و مطب زنان و هم بری مادران در منزل لازم و مورد توجه است. پس اگر قصد بارداری دارید و یا پزشک زنان و ماما باشید، میتوانید از محتوای سایت که به صورت کاملا تخصصی و کاربردی در نظر گرفته شده است، بهره ببرید. 

نی نی ناین علاوه بر این در تولید محتوای مرتبط با حوزه زایمان و بارداری فعالیت دارد تا آگاهی و اطلاعات مادران را ارتقاء بخشد. اگر این اولین تجربه شما از بارداری است و یا تصمیم به فرزند آوری دارید، محتوای این سایت راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

مطالب این سایت به بررسی وضعیت فیزیولوژیک زنان در مدت حاملگی و پس از آن میپردازد. 

این مطالب شامل بررسی تغییرات جنین و مادر در دوران بارداری، نکات و توصیه های مهم به زنان و توضیح انواع روش های زایمان میشود. از آنجا که برای تمام زنان دوران بارداری، حساس و منحصر به فرد است، دانستن این نکات و توصیه ها میتواند در سلامت و کیفیت بارداری شما تاثیر گذار باشد. 

nini9.com

 لازم به ذکر است دوران بارداری برای هر زن و مادری یک تجربه منحصر به فرد است. ما تلاش کرده ایم مهمترین و اصلی ترین تغییرات را در این دوران بررسی کنیم تا آگاهی و امادگی شما را برای این تجربه شیرین بالا ببریم. 

محصولات ارائه شده در سایت نیز کاملا تخصصی، پر کاربرد و باکیفیت هستند تا نیاز شما را در این دوره حساس و مهم برطرف نمایند. کالاهای مرتبط با بارداری، زایمان و مراقبت از نوزاد تنوع بالایی دارند و معرفی و عرضه آنها در این سایت به شما امکان شناخت و مقایسه را خواهد داد. 

شما میتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود انواع شیردوش، گن بارداری، گن پس از زایمان و ... را تهیه کنید. استفاده از این محصولات به شما کمک میکند تا بارداری آسان تری را تجربه کنید و از این دوره لذت ببرید. 

هدف ما بالا بردن آگاهی و کیفیت دوران حامگلی برای مادران و سهولت دسترسی به کالاهای تخصصی برای پزشکان و متخصصان در حوزه زنان می باشد.

تمامی کالاها از بهترین برندها و بالاترین کیفیت است و کاملا کاربردی و مرتبط با این حوزه می باشد. امکان مقایسه کیفیت و قیمت و انتخاب کالای مناسب و مورد نیاز شما در اینجا وجود دارد. 

مجموعه نی نی ناین توسط گروهی از پزشکان مامایی، مهندسین پزشکی و متخصصین برنامه نویسی اداره میشود. 

لازم به ذکر است کلیه کالاهای این فروشگاه آنلاین توسط هلدینگ افراطب تامین میشود که دارای بیش از سی سال سابقه در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی می باشد. تجربه ما در زمینه تامین کالاها و تجهیزات پزشکی تضمین کننده کیفیت محصولات می باشد.