سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمین شوی برقی صنعتی چیست؟

دستگاه زمین شوی صنعتی از تجهیزات پر کاربرد نظافتی است که برای شستشوی سطوح کف در بسیاری از محیط های استفاده می شود. این دستگاه با باطری یا برق مستقیم شهری و در بعضی مدل ها با سوخت فسیلی کار می کند. زمین شوی برقی صنعتی یکی از انواع این دستگاه هاست که با اتصال کابل برق آن به پریز شروع به کار می نماید. در این مقاله قصد داریم تا نکات استفاده و نگهداری این کفشوی را شرح دهیم.

زمین شوی برقی صنعتی چیست؟

زمین شوی برقی صنعتی برای شستشو و خشک نمودن سطوح سخت طراحی شده و برای اینکار از برس، پد و تی مکش بهره می برد. برس های دستگاه با موتور برس به چرخ در می آیند و سامانه مکش به کمک موتور مکش کار می کند. این بخش های الکتریکی از جریان مستقیم برق انرژی خود را دریافت می نمایند. سیستم خشک کن به کمک تی و سامانه مکش جهت مکش آب کثیف بهره می برد. براق نمودن سطوح سخت بدون مکش و با استفاده از پد یا برس پولیش نیز بوسیله این دستگاه امکان پذیر است. پاشش آب یا محلول شستشو بر روی برس ها موجب جدا شدن آلودگی ها توسط برس ها می شود. مخازن آب تمیز و کثیف زمین شوی صنعتی برقی بصورت جداگانه طراحی شده تا آب آلوده در محیط پخش نشود. هدایت این دستگاه بصورت دستی است و کاربر برای جلوبردن آن باید پشت آن قرار گیرد. البته مدل هایی از کفشوی برقی با تجهیز به موتور جلوبرنده فرآیند جلو رفتن دستگاه را تسهیل می نمایند.

استفاده از زمین شوی برقی صنعتی چه مزایایی دارد؟

زمین شوی صنعتی با استفاده از جریان مستقیم برق کار می نماید. این ویژگی باعث می شود تا قدرت نظافتی دستگاه بالا باشد. این موضوع باعث می شود تا آلودگی ها با قدرت بالاتری از بین بروند. نداشتن باطری وزن این دستگاه را نیز کمتر نموده و سهولت کار با آن را به همراه دارد. سرعت شستشوی کف با استفاده از این دستگاه چند برابر سرعت ابزار های دستی است و از این جهت بکارگیری این دستگاه زمان بسیار کمتری را صرف می نماید. اتصال به برق شهری باعث می شود تا کاربر نگرانی بابت شارژ دستگاه نداشته باشد و همیشه از دستگاه بدون دغدغه استفاده کند.

زمین شوی برقی در چه محیط هایی کاربرد دارد؟

محل مناسب برای اتصال دستگاه زمین شوی برقی صنعتی به پریز برق مهم ترین نکته در استفاده از این دستگاه در محیط است. بنابراین در صورتی این دستگاه را تهیه کنید که محیط شما در هر بخش با توجه به طول کابل کفشوی، قابل استفاده و حرکت باشد. تردد بالای محیط نیز ممکن است با توجه به کابل داشتن آن در تردد مشکل ایجاد کند. شستشوی کف رستوران، بیمارستان، سالن های ورزشی و انبار ها از جمله محیط های استفاده از کفشوی برقی می باشد.