سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا

امروزه استفاده از انواع خوشبوکننده های هوا از بحث های داغ این روزها است. انواع خوشبو کننده های اتوماتیک هوا با استفاده از اسانس ها و رایحه های گوناگون به عطر افشانی در محیط نموده و کیفیت هوای محیط را ارتقا می دهند. مطالعات نشان داده این تجهیزات علاوه بر ایجاد رایحه خوش، با استفاده از اسانس ها می توانند تاثیرات درمانی همچون کاهش اضطراب، بهبود عملکرد ذهنی، بهبود خلق و خو و ارتقا کیفیت هوا را نیز به همراه داشته باشند. در این بین بهترین راه برای بهره مندی از فواید اسانس و رایحه ها کاربرد آنها در دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک هوا است. به کارگیری این دستگاه ها امکان دریافت خواص اسانس ها را از طریق حس بویایی برای ما فراهم می کند و به این ترتیب می توانید از تاثیر عمیق فواید رایحه ها بر دستگاه تنفسی، مغز و احساسات به طور مستقیم برخوردار شوید. برای برخوردار شدن از فواید اسانس ها باید نحوه استفاده از دستگاه خوشبوکننده هوا به طور صحیح را بدانیم تا از حداکثر فواید رایحه برخوردار شویم.

خوشبو کننده اتوماتیک هوا با استفاده از تکنولوژی اتمیزیشین قادر است ذرات اسانس را به شکل بخار در هوا پراکنده نماید. دستگاه های رایحه افشان بدون ایجاد هیچگونه تغییری در ساختار شیمیایی اسانس ها، آنها را در سرتاسر محیط به طور یکنواخت پراکنده نموده و محیط را خوشبو می سازند.

نحوه آماده سازی دستگاه خوشبو کننده هوا

 

در نگاه اول خرید یک دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک مناسب و مرغوب مهم ترین و موثر ترین عامل در خوشبو کنندگی هوا در محیط به نظر می رسد. اما علاوه بر استفاده از دستگاه و تجهیزات رایحه افشان مناسب، استفاده از انواع اسانس و رایحه مرغوب نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار در کیفیت هوای خوشبو خواهد بود. در ادامه نکاتی در خصوص با کیفیت بودن اسانس مورد استفاده در دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک هوا می پردازیم.