سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت استفاده از رایحه در فروشگاه ها

خوشبو کننده فروشگاهی یکی از انواع دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک هوا است که برای کاربرد در مکان های تجاری تولید و بهینه شده است. استفاده از این نوع دستگاه رایحه افشان با توجه به نوع محیط، انتخاب اسانس و عطری که در آن استفاده می شود تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. خوشبو کننده فروشگاهی محیط تجاری مانند فروشگاه ها و مغازه ها را خوشبو ساخته و حضور خریداران را دلپذیر و رضایتمندی آنان را به همراه خواهد داشت. اسانس خوشبوکننده و عطری که از این تجهیزات در فضا پخش می شود به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از روان شناسی رایحه و تاثیرات آنها بر افراد تولید می شود. 

دستگاه خوشبو کننده فروشگاهی اتوماتیک مانند اکثر خوشبو کننده ها در درجه اول برای رفع بو های نامطبوع استفاده می شوند. محیط های فروشگاهی و تجاری اغلب به دلیل تجمع بالای افراد از نظر تهویه و بهبود کیفیت هوا نیاز به سیستم تهویه مطبوع بسیار قوی و همچنین تجهیزات و رایحه های خوشبو کننده فروشگاهی دارند. وجود رایحه و بوی نامطبوع در مکان هایی مانند مغازه یا فروشگاه ها میتواند بر بازخورد مشتریان و رونق کسب و کار آنها تاثیر گذاری بسیاری داشته باشد.

موارد استفاده دستگاه خوشبو کننده فروشگاهی

استفاده از رایحه خوشبو کننده فروشگاهی مناسب در محیط تجاری می تواند علاوه بر خوشبو کردن هوا به عنوان ضد عفونی کننده نیز مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از تجهیزات رایحه افشان در برخی از فروشگاه ها به دلیل محصولاتی که در آن فروخته می شود اهمیت بسیار زیادی دارد. فروشگاه های مواد غذایی و پروتئینی مانند مرغ یا ماهی، در طولانی مدت بوی نامطبوعی به خود می گیرند که بهترین راه حل آن استفاده از خوشبو کننده های اتوماتیک تجاری است.

 

فروشگاه های بسیار بزرگ برای انتشار خوشبو کننده ها با استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا به سرعت، محیط بزرگ مجموعه را از عطر و رایحه اسانس پر می کنند. این نوع دستگاه ها با مصرف بهینه اسانس، محیط را به صورت کامل، بهینه و در کمترین زمان، معطر میسازند. عدم استفاده از خوشبو کننده فروشگاهی میتواند در کاهش زمان حضور مشتریان و رضایتمندی آنان از محیط تاثیر گذار بوده و کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد.

استفاده از بازاریابی رایحه در رونق کسب و کار

تجهیزات خوشبو کننده و رایحه های متنوع آن به عنوان مناسب ترین روش برای برند سازی مورد استفاده قرار می گیرند. استشمام یک رایحه خاص میتواند برند یا محصولی از یک شرکت در ذهن شما یاد آور شود و محصول برای همیشه در یاد و خاطر شما باقی بماند. کاربرد خوشبو کننده اتوماتیک در بوتیک یکی از روش های بازاریابی با رایحه و اسانس های خوشبوکننده است. زمانی که از میان تمام حواس های موجود از حس بویایی برای تبلیغ یک محصول یا برند سازی در ذهن مشتری استفاده می شود، ماندگاری آن بیشتر خواهد بود و بعد از گذشت سال های طولانی  باز هم در ذهن باقی آنان تازه خواهد ماند.