سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی مشکلات در تجهیزات اسکرابر صنعتی و راهکار های پیشگیری از آن

پد و برس در دستگاه اسکرابر صنعتی از اصلی ترین تجهیزات به کار رفته در این دستگاه نظافتی هستند. زمین شوی صنعتی با استفاده از نیروی فشار و چرخش برس و پد آلودگی ها را از سطوح کف جدا نموده و آن را تمیز می نماید. به همین دلیل وجود خرابی، ساییدگی و یا شکستگی در برس یا نگهدارنده پد میتواند باعث نقصان در عملکرد پد و برس شده و یا به سطوح کف آسیب وارد نماید. از این رو مراقبت و نگهداری صحیح آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

بروز اشکال در برس و تجهیزات دستگاه اسکرابر صنعتی

افتادن پد ها مشکلی نیست که به صورت عمومی در دستگاه های اسکرابر صنعتی رخ دهد. این اتفاق تنها در شرایط خاصی اتفاق می افتد. هر چند این اتفاق مشکلی برای دستگاه زمین شوی ایجاد نمیکند، با این حال در فرایند نظافت اختلال ایجاد کرده و برای کاربر دچار مشکلاتی پیش می آورد. با افتادن پد و برس سطح زیرین برس رو به بالا می­ایستد و میتواند خسارات و هزینه های زیادی برای جبران این آسیب به همراه داشته باشد. دلایل زیادی میتواند به افتادن پد و برس منجر شود.

 

شکستگی گیره نگهدارنده پد در دستگاه اسکرابر صنعتی

شکستگی تجهیزات نگهدارنده پد نظافتاین اتفاق ممکن است در اثر فرسایش گیره نگهدارنده دستگاه اسکرابر صنعتی بر اثر استفاده طولانی مدت از پدهای متصل باشد. زمانی که پد بر اثر ساییدگی خیلی نازک شود، منجر به تماس و کشیده شدن مستقیم گیره به زمین میشود. از آنجا که ضخامت پد با ساییده شدن بر سطح جهت نظافت سطح لازم است، نازک شدن آن معقول به نظر میرسد و وجود این ضخامت برای حفظ سلامت سطح و گیره نگهدارنده ضرورت دارد. با کاهش ضخامت این تجهیزات در دستگاه زمین شوی صنعتی، گیره به زمین ساییده میشود و که نتیجه آن ساییدگی نامناسب سطح و خراشیدگی آن می باشد. این اتفاق باعث سست شدن گیره نگهدارنده پد شده و افتادن پد و درنهایت اتلاف انرژی نیروی خدماتی را به همراه خواهد شد.

از دیگر دلایل شکستگی گیره نگهدارنده برس دستگاه اسکرابر میتوان به غیر مسطح بودن سطح و یا وجود ناصافی های متعدد در آن اشاره داشت. این امر میتواند به مرور زمان باعث سست شدن گیره نگهدارنده پد و یا شکستگی آن شود. محکم بودن پد و برس در جای خود تضمین کننده کیفیت نظافت دستگاه زمین شوی صنعتی می باشد. اسکرابر و کف شوی صنعتی اانواع مختلفی دارد، برای اطلاعات بیشتر صفحه کف شوی صنعتی را مشاهده فرمایید.

 

استفاده بیش از حد تجهیزات و پدها در اسکرابر صنعتی

کاربرد بیش از حد تجهیزات اسکرابر صنعتیبکار گیری بیش از حد پد وسایر تجهیزات دستگاه اسکرابر از کارآیی آن میکاهد. دوام پدها تا حد زیادی به میزان استفاده روزانه یا هفتگی دستگاه زمین شوی صنعتی دارد. استفاده صحیح از پد مناسب برای سطوح مختلف نیز از عوامل موثر در ساییدگی یا خرابی پد و برس در تجهیزات اسکرابر صنعتی می باشد. حفظ نظافت پد و برس نیز خود در کیفیت نظافت و سلامت پد و برس زمین شوی تاثیر گذار خواهد بود. پد ها به مرور و در اثر استفاده معمولا سست شده و کارایی خود را از دست می دهند. نازک شدن پد نظافت گیره نگهدانده آن و کیفیت نظافت سطوح زمین تاثیر گذار خواهد بود.