سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از تجهیزات عطر افشان بیمارستانی

استفاده از رایحه ها در بخشهای مختلف صنعت پزشکی به دلیل تغییر چشمگیری که در شرایط بیماران ایجاد میکنند حائز اهمیت است. این رایحه های خوشبوکننده تاثیر مثبتی بر بیماران داشته و رضایتمندی آنان از خدمات، تمیزی و رفاه در محیط مرکز درمانی را به همراه خواهد داشت. به همین منظور متخصصین در زمینه کنترل رایحه و تجهیزات رایحه افشانی به این فکر افتادند که برای رفع این نیاز فزاینده در محیط مراکز بهداشت، درمان و بیمارستانی برخی شیوه ها و دستگاه های عطر افشان و اسانس های خوشبو کننده هوا در این محیط ها استفاده و نتایج را بررسی کنند. دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک هوا یا دستگاه رایحه افشان از تجهیزاتی بود که در این بررسی مورد آزمایش قرار گرفت. ارتقا بهداشت هوا و ایجاد روحیه مناسب برای مراکز درمانی، مطب پزشکان، مراکز توانبخشی و آسایشگاه ها برای کارکنان و بیماران حاضر در این مراکز از جمله اصلی ترین ویژگی ها و مزیت های استفاده از عطر و رایحه افشان ها و اسانس های خوشبو کننده بیمارستانی بود.

چطور تجهیزات عطر افشان و رایحه ها بر تجربه ما در محیط بیمارستانی تاثیر میگذارند؟

چه بیمار بستری شده در بیمارستان و چه فردی که برای ملاقات به بیمارستان مراجعه کرده، بوی تند مواد نظافتی و ضدعفونی کننده ها نقش مهمی در به وجود آمدن تجربه منفی از محیط بیمارستانی و مرکز درمان خواهند داشت. تولید کنندگان اسانس ها و دستگاه های عطر افشان با استفاده از این تجارب منفی و بازخورد ها میدانند وجود رایحه خوشبو کننده خاص، میتوانند در روحیه کارکنان، بیماران و ملاقات کنندگان تاثیر گذار بوده، حس خوبی بدهند و فضای مثبت تری بسازند.
محصولات خوشبو کننده و برطرف کننده بوی نامطبوع که به طور خاص برای مراکز بیمارستانی، مطب پزشکان، مراکز توانبخشی، و آسایشگاه ها طراحی شده اند، چالشهایی برای فرایند های مراقبت و سلامتی به شمار می آیند. توجه به حساسیت بیماران برای کاربرد این تجهیزات از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال با وجود بوی نامطبوع، میزان رضایتمندی کارکنان، بیماران و مراجعین را تحت تاثیر قرار خواهد داد. عدم استفاده از عطر افشان های اتوماتیک، میتواند تاثیر منفی بر شهرت محیط بیمارستانی، نرخ رضایت کارکنان و کاهش مراجعه به مرکز درمانی شما گردد.