سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 نکته مهم در خرید اسکرابر

دستگاه زمین شوی صنعتی یکی از بهترین و کارآمدترین دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی است که در صنعت و تجارت کاربرد مهم و خیره کننده دارد. در حقیقت این دستگاه با شستشو و خشک کردن هم زمان سطح زمین بهداشت و تمیزی منحصر به فرد و هم چنین درخشش به سطح زمین می بخشد و به نیروهای انسانی کمک می کند بیشترین میزان بهره وری و کمترین خستگی و احساس فرسودگی را داشته باشند. سرمایه گذاری برای خرید اسکرابر به اندازه سرمایه گذاری برای ایمن سازی محیط کار و فراهم ساختن تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی حائز اهمیت است و همه صاحبان کسب و کارها و دست اندر کاران عرصه نظافت و ایمنی باید تمهیدات لازم برای تهیه این محصول را بیاندیشند. برای مشاهده قیمت اسکرابر، به صفحه آن مراجه کنید.

 

 

نکات مهم در خرید اسکرابر

تنوع در طراحی و ساخت دستگاه های کف شوی صنعتی به اندازه ای است که امکان بهره مندی از آن ها در هر محیطی با هر شرایطی فراهم می باشد و در این میان تنها باید توجه داشت که چه دستگاهی و با چه ویژگی هایی برای محیط مورد نظر مناسب خواهد بود. به برخی نکات در ادامه اشاره می شود:

 

1- کار با برق شهری

یکی از نکاتی که هنگام خرید اسکرابر باید به آن توجه نمود منبع تغذیه دستگاه می باشدر؛ کار با برق شهری ارزان تر و آسان تر است اما اگر افرادی در اطرافتان هسند که ممکن است به سیم گیر کنند و زمین بخورند گزینه مناسبی نیست. اگر بخواهید ساعت ها از دستگاه استفاده کنید، دستگاه اسکرابر کابلی گزینه مناسبی است.

2- کار با باطری

اگر قرار است محیط بزرگی نظافت شود و جابجایی مداوم دارید یا قرار است چند طبقه را نظافت کنید ، کار با اسکرابر باطری دار برای شما مناسب تر است. همین که نگران سیم نباشید به کارها سرعت می بخشد و در صورتی که از دستگاه باطری دار استفاده می کنید از میزان ظرفیت باطری اطمینان حاصل کنید تا بتوانید کار را در یک دور انجام دهید. در اکثر موارد باید در هنگام شارژ دستگاه را رها کنید و شارژ بدون اختلال  چندین ساعت ادامه داشته باشد. کفشوی صنعتی باطری دار مجهز به باتری ژل است که بی نیاز از تعمیر و نگهداری بوده و در مقایسه با سایر باطری های صنعتی ظرفیت شارژدهی بالاتری دارد. اگر تصمیم به خرید دستگاه باطری دار گرفته اید، به دنبال دستگاهی باشد که به حفاظت خاصی نیاز نداشته باشد و به کارمندان آموزش دهید که باطری ممکن است به آسانی آسیب ببیند.

3- دیسک یا استوانه

اسکرابرهای دیسکی، برس و پد دیسکی نیز دارند که بیشتر مشتریان طرفدار این رده از کفشوهای صنعتی هستند یک دستگاه دیسکی دارای نگهدارنده پد، دستگاهی همه کاره است چرا که می توانید با تغییر پد، پد مناسب کف را انتخاب کنید. اگر کف نسبتا صافی دارید، که ممکن است به سادگی خط و خش بیفتد و یا انواع مختلف کف در دستور نظافتی دارید، سراغ همین نوع بروید. دستگاه های استوانه ­ای معمولا دو نوع براش غلطکی دارند و واقعا برای پاک کردن آلودگی های سرسخت از سطوح دارای خلل و فرج زیاد و سایر سطوح سخت مناسب هستند. دستگاه های استوانه ای بزرگ برای خاک زدایی عمیق مناسب هستند چرا که فشار تماس بیشتری با زمین دارند.